Onlinebooking og -salg

Integra kan anvendes til såvel online booking som salg af billetter. Systemet kan håndtere sædespecifik booking/salg såvel som unummererede pladser.

Kvitteringen for booking/salg kan sendes som sms til gæstens mobiltelefon, som en email evt. som en pdf-fil vedhæftet emailen.

Bookinger genfindes på eventstedet enten via gæstens telefonnummer eller via en kode sendt som sms. Købte billetter hjemmeprintes af gæsten og valideres via stregkode ved indgangen med en trådløs scanner.

Opererer du med nummererede pladser sker online booking/salg ved at gæsten på din hjemmeside ser et layout af din sal og klikker direkte på pladserne han/hun ønsker at bestille/købe billet til.

Integra tilbyder en række funktioner til at begrænse antallet af 'no-show's';

En mulighed er at begrænse tidsrummet indenfor hvilket der kan bestilles online - uden for det tilladte tidsrum er det kun muligt at købe billetter på hjemmesiden.

En anden mulighed er at anvende købsfrist for online booking. Har kunden ikke betalt bestillingen indenfor en vis tidsfrist modtager han/hun en e-mail med besked om at 'er bestillingen ikke betalt inden onsdag så slettes bestillingen'. Naturligvis indeholder emailen et direkte link til betaling af bestillingen. Overskrides købsfristen sletter systemet automatisk bestillingen og sender gæsten besked om at bestillingen er slettet.

Læs også om online salg af gavekort, værdikuponer etc.

Tilbage til oversigten

Kontakt


1StepAhead A/S
Vesterballevej 5
DK-7000 Fredericia
Tlf.: 96 87 00 87
kontakt@1stepahead.dk

Support


Alle ugens dage fra 9.00 - 21.00
Hotline tlf.: 70 23 00 49

Download

Læs mere om 1StepAhead og billetsystemet Integras funktioner, struktur og sikkerhed i nedenstående pdf'er. Her finder du også materiale om vores biografhjemmeside.

Billetsystemet, Integra (pdf)

Biografhjemmesiden, Phoenix (pdf)

Salgsterminal, biografer (pdf)

Kontakt os

Udfyld alle felter – så kontakter vi dig!