Integra styrer alt på eventstedet

Udover naturligvis at styre alt hvad der har med billetter at gøre på eventstedet styrer Integra også resten af butikken.

Har du f.eks. en kiosk eller bar tilknyttet dit eventsted så styrer Integra ikke blot salget men også lagerbeholdning, genbestilling, svindopgørelse, etc.

Har du en restauration tilknyttet dit eventsted - enten direkte eller via samarbejdsaftaler - så styrer Integra også dette. Når gæsten foretager en online booking checker systemet om der er ledig kapacitet før eller efter tidspunktet gæsten bestiller billetter til. Er det tilfældet spørger systemet gæsten om han/hun ikke også ønsker at bestille bord, systemet foreslår menuer, etc. Integra er ene på markedet om at integrere denne funktion i billetsystemet.

Integra kan udarbejde dagsrapporter ned på varekontoniveau så du har det fulde overblik over dagens transaktioner.

Yderligere kan Integra sende et ekstrakt af dagsrapporten til udvalgte emailadresser/mobilnumre således at modtagerne underrettes om dagens nøgletal i samme øjeblik som personalet afslutter dagsrapporten.

Læs også om onlinebooking og -salg

Tilbage til oversigten

Kontakt


1StepAhead A/S
Vesterballevej 5
DK-7000 Fredericia
Tlf.: 96 87 00 87
kontakt@1stepahead.dk

Support


Alle ugens dage fra 9.00 - 21.00
Hotline tlf.: 70 23 00 49

Download

Læs mere om 1StepAhead og billetsystemet Integras funktioner, struktur og sikkerhed i nedenstående pdf'er. Her finder du også materiale om vores biografhjemmeside.

Billetsystemet, Integra (pdf)

Biografhjemmesiden, Phoenix (pdf)

Salgsterminal, biografer (pdf)

Kontakt os

Udfyld alle felter – så kontakter vi dig!